رد کردن پیوندها

حضور اسکیلا در همایش ها

ارائه طرح آموزشی درمانی لکنت زبان اسکیلا توسط دکتر اکرم حسین زاده دراولین همایش استارتاپی ایران

استارت آپ 

 استارت آپ پاسخ نوآورانه به یک شکل قدیمی است.

وقتی تخصص و نوآوری در کنار تجربه ی کاری به شکوفایی می رسد یک استارت آپ شکل می گیرد . رویدادهای استارت آپی به شناخت و گسترش مشاغل خرد و رشد آنها کمک می کند . آنچه روز ۲۵ مرداد برای اسکیلا اتفاق افتاد ، طرح جدید و منحصر به فرد آموزشی درمانی لکنت زبان بود که با استقبال مسئولین و متخصصین و مدیران کارآفرین به مرحله ی اجرا نزدیک شد . ✅
به دعوت اتاق سرمایه گذاری سازمان متخصصین و مدیران ایران از بنده به عنوان منتور وحامی استارتاپ ها درکنار فعالان تراز اول بازار سرمایه و تجارت از ایران و خارج از کشور ،مقامات و فرهیختگان افتخاری بود که برایم بسیار ارزشمند و سرنوشت ساز شد. به نوبه ی خود از متولیان برگزاری ،مخصوصا اتاق سرمایه گذاری سازمان متخصصین و مدیران ،جناب آقای دکتر صبور زاده و  جناب آقای دکتر مردان نیا و تیم حرفه ای ایشان در شرکت دانش بنیان طراحی و سئو سایت تارنماگستر ،تشکر وسپاسگزاری می کنم و اطمینان دارم این شروع درخشان با موفقیت استارپ ها حتما شیرین و لذت بخش تر خواهد شد .

برای دیدن ادامه ارائه طرح آموزشی درمانی لکنت زبان اسکیلا توسط دکتر اکرم حسین زاده دراولین همایش استارتاپی ایران به لینک های زیر مراجعه کنید.

پیام بگذارید