رد کردن پیوندها
درمان لکنت زبان با قصه درمانی

بهترین درمانگر های لکنت زبان

بهترین درمانگر لکنت زبان

گفتن ذهن شما مهم است
بهترین درمانگر لکنت زبان

انتخاب بهترین درمانگر بستگی به نوع لکنت زبان، میزان شدت آن و نیازهای فردی شما دارد. بهتر است با مشاوره تخصصی و کارشناسان درمانگری در این حوزه صحبت کنید تا به شما راهنمایی کنند.

دیدن ویدئو درمان آنلاین لکنت زبان خانوم مریم، 31 ساله از سوئد

دیدن ویدئو درمان لکنت زبان آنلاین خانوم مریم، 31 ساله از سوئد که از کودکی دچار اختلال گفتاری بودند تضمینی برای درمان قطعی لکنت زبان.

حتما ویدئو را تا انتها ببینید تا تفاوت صحبت کردن مریم پس از پایان جلسه اول را با گرفتگی زبان ایشان قبل از شروع  جلسه اول درمان لکنت زبان مقایسه کنید!

پرس و جو در مورد تخصص و تجربه:

قبل از انتخاب درمانگر، از تخصص و تجربه او در این زمینه اطمینان حاصل کنید. همچنین، ممکن است از نظر دیگران که تجربه‌های خود را با درمانگر خاصی داشته‌اند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ملاقات با درمانگر لکنت زبان :

بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با درمانگر مورد نظر ملاقات کنید و اطلاعات بیشتری درباره روش‌ها و رویکردهای درمانی او کسب کنید.

 

بررسی نتایج 

گرچه نتایج تجربه‌ها در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد، اما بررسی نتایج و پیشرفت‌هایی که دیگران با این درمانگر داشته‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بهتری بگیرید.

صبوری و اطمینان: 

درمان لکنت زبان ممکن است زمان‌بر باشد و نیاز به صبوری و اطمینان از درمانگر و روش‌های او دارد.

در نهایت، توصیه می‌شود با کسانی که تجربه درمان لکنت زبان داشته‌اند، صحبت کنید و نظرات و تجربیات آن‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین درمانگر را برای خود انتخاب کنید. همچنین، بهتر است در مورد هرگونه نگرانی یا سوالی درباره لکنت زبان با یک پزشک متخصص گفتگو کنید تا همه جوانب مسئله بررسی شود.

5 تا از بهترین درمانگر های لکنت زبان:

درمان لکنت زبان

برای آشنایی با روال درمان گرفتگی زبان توسط بهترین درمانگر لکنت زبان کلیک کنید

آشنایی بیشتر با بهترین درمانگر لکنت زبان خانم دکترحسین زاده 

خانم دکتر اکرم حسین زاده، بهترین درمانگر لکنت زبان متولد خانواده ی تحصیلکرده در اصفهان هستند. پدر ایشان از تجار به نام بازار اصفهان و مادر، از خانواده های سرشناس و دبیر قرآن و دینی بوده اند.وی پس از دوره ی دبیرستان همزمان در دو رشته ی الهیات و زبان و ادبیات انگلیسی ادامه ی تحصیل داد و از سال ١٣٧٠ برای تدریس در دبیرستانهای تهران به استخدام آموزش و پرورش درآمد. در همان سال ازدواج کرد که حاصل آن دو فرزند پسر و یک فرزند دختر می باشد. ادامه ی تحصیل ایشان در رشته ی فقه و اصول با اخذ کارشناسی ارشد و دکتری سطح ۴ و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه ادامه یافت .به دلیل علاقه مندی به روانشناسی درسال ١٣٩۵مشغول به تحصیل در رشته ی روانشناسی بالینی شد و دکتری روانشناسی را نیز به پایان رساند.بدلیل مطالعات و پژوهش های گسترده در حیطه ی اختلال لکنت زبان توانست به روش مداخله درمانی -تربیتی جدیدی دست یابد که با استفاده از آموزش مهارتهای ذهنی گفتاری و هنردرمانی در دوره ی شش ماهه لکنت زبان را به درمان کامل برساند. هم اکنون مرکز خدمات بین الملل روانشناسی و لکنت زبان اسکیلا در تهران خیابان شریعتی پذیرای تعداد زیادی از متقاضیان درمان است.٠

 

مالک و مدیر برند اسکیلا در مرکز روانشناسی و درمان لکنت زبان و خدمات آموزشی، از سال 1399 تاکنون، واقع در تهران ،خیابان شریعتی،جنب متروشریعتی، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه 6،واحد5

مركز خدمات روانشناختی و درمان تخصصی لکنت زبان اسکیلا به همت سرکار خانم دکتر حسین زاده و با تیمی متشكل ازمتخصصین روانشناس بالینی، روانشناس كودك و نوجوان، هنر درمانگر و موسیقی درمانگر توانسته است بسیاری از لكنت زبان ها را به درمان برساند. تا كنون مراجعین زیادی از كشورهای آلمان، انگلستان، عراق، امارات تحت نظر خانم دكتر حسین زاده به درمان لکنت زبان رسیده اند. 

دکترلکنت زبان بزرگسالان: 

 
 
دکتران لکنت زبان برای بزرگسالان متخصص در تشخیص و درمان مشکلات گفتاری و زبانی در افراد بالای 18 سال هستند. این متخصصان می‌توانند به بزرگسالان کمک کنند تا مشکلات مربوط به لکنت زبان خود را شناسایی کنند و روش‌های مناسب درمانی را برای آن‌ها ارائه دهند.
 
برای یافتن دکتر لکنت زبان بزرگسالان، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
 

مشاوره با پزشک عمومی یا متخصص:  

بهترین درمانگرهای لکنت زبان
 می‌توانید با پزشک عمومی خود یا متخصص زبان‌شناسی مشاوره کنید و نظرات آن‌ها را در مورد درمان لکنت زبان در بزرگسالان بپرسید.
 

جستجوی اینترنتی:  

می‌توانید با جستجوی اینترنتی نام‌ها و مشخصات دکتران لکنت زبان در منطقه خود را پیدا کنید و نظرات بیماران قبلی را مورد بررسی قرار دهید.
 

مراجعه به مراکز درمانی:  

برخی از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مطب‌ها دارای متخصصان لکنت زبان برای بزرگسالان هستند. می‌توانید با تماس یا مراجعه حضوری اطلاعات لازم را کسب کنید.
 

مشاوره با دوستان یا آشنایان: 

 اگر افرادی اطراف شما تجربه‌هایی از مراجعه به دکتران لکنت زبان بزرگسالان داشته‌اند، می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.
 
نکته مهم این است که درمان لکنت زبان به مدت طولانی‌تری نسبت به کودکان ممکن است طول بکشد، اما با تلاش و همکاری بزرگسالان، توانایی‌های گفتاری و زبانی بهبود می‌یابد. اهمیت رعایت مشاوره‌ها و نظرات متخصصان در این زمینه برای ایجاد پیشرفت موثر تر است.

 

درمان قطعی لکنت زبان

 
لکنت زبان به عنوان یک اختلال گفتاری، اغلب مشکل پیچیده‌ای است که نیاز به درمان و تمرین‌های مداوم دارد. هدف اصلی درمان لکنت زبان بهبود کنش‌های گفتاری و زبانی فرد است تا به او کمک کند به‌طور صحیح و قابل‌فهم با دیگران ارتباط برقرار کند. معمولاً درمان لکنت زبان می‌تواند شامل موارد زیر باشد:
 

گفتار درمانی

 در این روش، فرد با یک متخصص گفتاری همکاری می‌کند تا تمرین‌ها و تکنیک‌هایی را یاد بگیرد که به بهبود کنش‌های گفتاری و زبانی او کمک کنند. این تمرین‌ها ممکن است شامل تنفس عمیق، تمرینات آوایی، تمرین‌های تنظیم سرعت صحبت کردن و تمرین‌های نرمش زبان باشد.
 

تکنیک‌های آرام‌سازی و کاهش استرس: 

 لکنت زبان در برخی موارد به علت استرس و نگرانی شدید به وجود می‌آید. به‌کمک تکنیک‌های آرام‌سازی مثل مدیتیشن، یوگا و روش‌های تمرکز، می‌توان به کاهش استرس کمک کرد که ممکن است باعث بهبود لکنت زبان شود.

برای مطالعه بیشتر: درمان تضمینی لکنت زبان

 

تمرین‌های خانگی: 

 فرد می‌تواند به‌طور منظم در خانه تمرین‌هایی انجام دهد که به بهبود لکنت زبان کمک می‌کند. این تمرین‌ها بر اساس توصیه‌های درمانگر گفتاری انجام می‌شود و نیاز به پیگیری و همکاری مداوم دارد.
 
اهمیت تعهد و همکاری فرد با درمانگر گفتاری برای بهبود لکنت زبان بسیار مهم است. لازم به ذکر است که برخی از افراد ممکن است نیاز به درمان مداوم داشته باشند، در حالی که در دیگران تمرین‌ها ممکن است باعث بهبود کامل لکنت زبان شوند. همچنین، در برخی موارد نیاز به مشاوره و درمان تخصصی تر از گفتارشناسی ممکن است باشد، به‌عنوان مثال در صورت وجود مشکلات مرتبط با ماهیت عصبی یا شناختی.
 

درمان لکنت زبان

برای آشنایی با روال درمان گرفتگی زبان توسط بهترین درمانگر لکنت زبان کلیک کنید

پیام بگذارید